Michal Hubík sdílí svůj podnikatelský příběh, který vedl k loňskému obratu přes 850 milionů korun. Diskutujeme o strategii růstu, zaměřením na kvalitu, a výzvách měření benefitu pro zákazníky. Michal se rozpovídal o historii a cestě značek Aktin a Vilgain, začátcích s magazínem a sportovní výživou, až po současné plány s nabíráním investic, expanzí do USA nebo otevírání poboček.
Rozhovor také otevírá témata jako firemní kultura, hiring talentovaných lidí a výzvy investování a crowdfundingu. Myslím, že nejvíc je to však o mindsetu, důležitosti pozitivního myšlení a odhodlání v podnikání.
Plná verze Byznyscastu Dana Tržila do tvé podcastové appky 3x měsíčně
Možnost zeptat se cokoliv mě a hostů podcastu v komunitních Q&A každý měsíc
Přistup do online komunitní platformy (momentálně Discord) + pravidelné setkání a byznys pokec