Tvořím podcasty a snažím se žít dobrý život. Zjištuji, jak to dělají ostatní a sdílím, jak se mi to daří. Dan Tržil.
ÚvodProdukce podcastůČlánky
Proti Proudu

Vydal jsem knihu Proti Proudu!

Myslel jsem si, že to bude snadný. O pár tisíc hodin později vím lépe...

Hledám video tvůrce

5 let tvořím podcast Proti Proudu. 3 roky tvořím podcast Na vlně podnikání. Kromě toho pomáhám s podcasty desítkám dalších firmám a firmičkám.

Jak vytvořit vlastní podcast - kompletní proces produkce podcastů

Podcasty poslouchá víc lidí, než kdy předtím. V Česku je koncem června roku 2020 přes 500 aktivních českých podcastů dle webu ceskepodcasty.cz (aktivní v tomto případě znamená s vydanou epizodou v roce 2020).

Univerzální návod na růst vašeho podcastu (část III.)

Může být složité vybrat správný čas pro nahrávání epizod, ale pokud tak neučiníte, diváci vám odejdou. Mít jasně naplánovaný kalendář pomůže. Vyberte určitý den, týden či měsíc, kdy nahrajete svou show. Pak vyberte jiný čas na editování a jiný čas na uploadování. Vše naplánujte dopředu a zvažte nahrávání epizod týden nebo i dva dopředu. Předejdete tím problémům s neočekávanými komplikacemi.

Univerzální návod na růst vašeho podcastu (část II.)

Čím více kontaktů máte, tím větší je šance, aby se o vás mluvilo. Možná se o vás ten, s kým zrovna mluvíte o vaší tvorbě, nezajímá. Mohl by ale znát někoho, kdo ano a upozornit na vás. Buďte sami sebou, buďte otevření a přátelští. Nikoho nepodceňujte a mluvte se všemi od prodavačů v supermarketu po generálního ředitele nadnárodní společnosti, kterého potkáte ve fitcentru.

Univerzální návod na růst vašeho podcastu (část I.)

Pokud vytváříte podcast, ale nikdo ho neposlouchá, dá se říct, že opravdu existuje? Technicky vzato ano, ale s růstem značky, s růstem publika či s prodejem vašeho produktu nebo služby, vám asi nepomáhá.

Hledám krotitele podcastů

Jmenuji se Dan Tržil a produkuji podcasty. Proti Proudu je se svými 150 tisíci přehrání nejpopulárnějším českým podcastem, novější Na vlně podnikání zase přináší know-how top českých podnikatelů

Podcasty - proniká trend audio obsahu do ČR?

Podcast je pravidelný audio pořad na specifické téma, který můžete poslouchat kdykoliv a kdekoliv. V USA už se těší podcasty velké popularitě. Ale jaká jsou konkrétní čísla? A jak se etabluje tento trend u nás?

Jak získat nové posluchače pro váš podcast

Pokud věnujete čas a energii produkci vlastního podcastu, určitě ho chcete dostat k co nejvíce lidem. Zajistit si ale značné spektrum posluchačů není zcela jednoduché a stojí za tím hromada práce.

10 důvodů, proč tvořit podcasty

Podcasty, jakožto způsob šíření informací pomocí audio nahrávek už v praxi funguje několik let. V mezinárodním měřítku je poměrně běžný.

Vše, co jste chtěli vědět o digitálním nomádství

Digitální nomádství je stále rostoucí trend a buzzword. Na webu se objevuje stále spousta článků a střípků ze života digitálních nomádů, nicméně chyběl mi zde nějaký komplexní souhrn.

Kde najít práci na dálku

Jak najít práci na dálku

Shrnutí roku 2016

I tento rok jsem věnoval chvilku k zamyšlení a rekapitulaci uplynulého roku 2016. Dlouho jsem s tímhle příspěvkem váhal a nevěděl, jak začít. Nicméně vrhnu se na to se stejnou strukturou s jakou jsem rekapituloval přibližně před rokem 2015.

Nové trendy na trhu digitálního nomádství

Spojení práce a cestování zažívá v posledních letech ohromný boom. Termíny jako digitální nomádství, location-independence nebo podnikání z pláže se už dávno dostaly z blogerské periferie do mainstreamových médií.

Poznámky z The Subtle Art of Not Giving a F*ck od Marka Mansona

Pokud odebíráte můj newsletter určitě jste jméno blogera Marka Mansona už zaznamenali. Jeho blog http://markmanson.net/ sleduji už pár let a jeho eseje mě vždycky donutí k zamyšlení a něco mi předají.

Podcast Producer Wanted

Jak jste již možná všimli, jsem velký fanoušek podcastů. Roky to byl můj hlavní způsob vzdělávání. Dneska už si ani nedokážu představit jít do posilovny bez toho, abych při tom neposlouchal inspirativní lidí nebo se neučil něco nového.

Další stránka

O autorovi

Tvořím podcasty a snažím se žít dobrý život. Zjištuji, jak to dělají ostatní a sdílím, jak se mi to daří. Dan Tržil.

Dan Tržil píše o podcastech, hledání dobrého života a lifestyle byznysu. Věří ve svět bez hranic a život bez omezení.

Témata

Kariéra
Digitální nomádství
Podcasty
Osobní

Poslední články

>

Vydal jsem knihu Proti Proudu!

>

Jak vytvořit vlastní podcast - kompletní proces produkce podcastů

>

Vše co jsem kdy napsal a napíšu ve 4 bodech

>

Podcasty: Proč je poslouchat a výběr mých oblíbených

>

Vše co potřebujete vědět před cestou do Vietnamu

Buď v obraze!

Příležitostně posílám souhrn nejlepšího obsahu a zajímavých myšlenek, který jsem objevil. Preferuji kvalitu před kvantitou, takže se neboj spamování a zadej svůj email.

Úspěšně jste přihlášen k odběru novinek.
Hups, někde se vyskytla chyba. Zkuste to prosím znova.

Pojďme spolu vytvořit něco unikátního.

Stačí se mi ozvat pomocí formuláře nebo emailem dan.trzil@gmail.com

Spojme se
Děkuji za váš dotaz. V co nejbližší době se vám ozvu.
Hups, někde se vyskytla chyba. Zkuste to prosím znova.
© 2022 Dan Tržil
Zásady ochrany osobních údajů a cookies
Kliknutím na „Přijmout cookies“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory.
Přizpůsobit
ZamítnoutPřijmout cookies
Nastavení preferencí:
Ochrana osobních údajů
Když navštívíte webové stránky, mohou ukládat nebo načítat data ve vašem prohlížeči. Toto úložiště je často nezbytné pro základní funkčnost webu. Úložiště může být použito pro marketing, analýzu a personalizaci webu, jako je ukládání vašich preferencí. Soukromí je pro nás důležité, takže máte možnost zakázat určité typy úložiště, které nemusí být nutné pro základní fungování webu. Blokování kategorií může ovlivnit vaši zkušenost s webem.
ZamítnoutPovolit všechny cookies
Cookies podle kategorií
Nezbytné
Vždy aktivní
Tyt položky jsou nutné k základnímu běhu webové stránky.
Marketing
Tyto položky se používají k poskytování reklamy, která je pro vás a vaše zájmy relevantnější. Mohou být také použity k omezení počtu zobrazení reklamy a měření účinnosti reklamních kampaní. Reklamní sítě je obvykle umísťují se svolením provozovatele webu.
Personalizace
Tyto položky umožňují webu zapamatovat si vaše volby (jako je vaše uživatelské jméno, jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte) a poskytovat vylepšené, osobnější funkce. Např. Webová stránka vám může například poskytovat místní zprávy o počasí nebo dopravní zprávy uložením údajů o vaší aktuální poloze.
Analytika
Tyto položky pomáhají provozovateli webu porozumět tomu, jak jeho web funguje, jak návštěvníci s webem komunikují . Tento typ úložiště obvykle neshromažďuje informace, které identifikují návštěvníka. Na webu využíváme Google Analytics.
Potvrdit nastavení a zavřít