Postavím vám podcastový brand na míru a dostanu ho do povědomí vašich cílových posluchačů.
Podcast produkce od A do Z (scénář a příprava, moderátor, nahrávání, nastavení hostingu, postprodukce, umístění na katalogy, propagace…) nebo jen některá část procesu.
Chcete pomoci vymyslet koncept?Nevíte si rady s nahráváním?Nevíte, jak podcast dostat k posluchačům?Předám vám mé know-how.
Tvorba podcastu může mít různé benefity. Každý případ je individuální, mezi nejčastější patří:
Dle mnohých marketingových expertů je pozornost nejdůležitější komoditou současnosti. Získat ji je totiž stále těžší. Lidé jsou zahlceni spousty sděleními ze všech stran. Průměrná pozornost uživatelů sociálních sítí je asi 2 sekundy. U videa je to podobné, zřídka u něj udržíte lidi déle než 3 minuty. Podcast je jediný formát, kterým jste schopni získat pozornost lidí na více než 30 minut.
Podcast je jedinečný nástroj v budování brandu, expertízy a reputace ve vašem odvětví. Můžete si zvát experty k rozhovoru a využít efektu přenosu autority. V podcastu můžete i velmi přirozeně předávat vaše know-how a být vnímán jako důvěryhodná autorita ve vašem oboru.
Podcasty jsou efektivním nástrojem pro budování kontaktů. Chcete se seznámit s vašim potenciálním zákazníkem, decision makerem u obchodního partnera nebo důležitým influencerem? Pozvěte ho do vašeho podcastu. Dárky nebo pozvaní na kafe nejsou účinné. Dejte mu vědět, že vás zajímá jeho názor a že ho představíte vašemu publiku.
Podcasty nejen posluchám, ale i žiju a dýchám. Mluvím o nich v médiích, spojuji tvůrce podcastů v komunitě kolem ČeskéPodcasty.cz a mapuji stav podcastové scény.
Ukázka: Pilulka podcast
Příklad: Digitální banka budoucnosti
Ukázky jsou důvěrné. Interní podcasty jsou určeny často jen zaměstnancům firmy.
Příklad: Proti Proudu s T. Čuprem a T. Havrylukem
Spuštěných podcastů
Spuštěných podcastů
Poslechnutých podcastů
Zábavy